10 veckor !

Oj oj , det har redan gått 10 (!!) veckor sedan Molly kom till våran familj ! Tiden har både varit tuff och spännande ! Igår fick Molly sina tre månaders vaccin sprutor ! Hen blev super ledsen såklart .. 😔 Sen hade hon ganska ont under dagen, sov massor , när hon vakna skrek hon mest å hade ont stackarn! Mammas lilla hjärta ! ❤️

Mamma är här hela denna veckan iallafall, nästa vecka är jag själv med barnen för Andreas jobbar .. Men sen så är han ledig två veckor !! Weiii!!! Jag längtar 😄👏🏻

Jag är mestadels trött om dagarna ... Fattar typ inte varför, Molly sover galet bra på natten nämligen , vaknar max två gånger för att få mat ! 😳😊😍

Nu är hon trött här så jag ska lägga henne i vagnen ☺️ Andreas och Levi är på Universeum och har det mysigt 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0