Huvudvärk och sjuksriven!

Hej alla!

Här sitter jag hemma i soffan, har varit sjukskriven i ca en vecka för tillfället, och ja jag är redan trött på det :/ hmm.. det är ju intes om att bara vara ledig liksom, jag får ju typ förvärkar av minsta lilla :( Usch, men just nu är det nog faktiskt huvudvärken som är jobbigast.. varför skulle jag få huvudvärk just nu liksom.. uscha!

Jag längtar så mycket till min lilla going kommer ut, jag längtar dock inte till jag ska föda, usch börjar bli riktigt nervös för det nu :/ Men å andra sidan fatta va många som fött barn innan mig och det har ju gått bra :)

Våran lilla älskling sparkar mer och mer för varje dag vilket är underbart! :) Jag önska bara att Andreas unde vara hemma lite mer, och då är grejen att han har varit ledig as mycket den senaste tiden, så ska inte klaga , haha men gravid som man är vill man inte vara utan sin andra hälft <3 ;)

Nu var det färdigskrivet för denna gången :) hoppas att jag kanske ska kunna/orka skriva mer här nu när jag bara sitter/ligger hemma! :)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0