Jag skaa!

haha, jag tappar det bara mer och mer på den här bloggen, tänkte ju att jag skulle kunna skaffa en såndär söt mamma blogg som alla verar ha, men jag har nog verkligen inte ork eller lust att sriva här. Imårse ringde barnmorskan och det var tydligen dags att börja äta järntabletter ,, så är det, tyckte det va lite konstigt om jag inte skulle börja med det snart .. :) Aja, iallafall bor vi ju i Götet nu igen, det är fantastiskt skönt!! Känns bara lite jobbigt med nytt jobb igen :/ känner mig utanför och inte alls sugen att försöka typ. Aja, tre månader sen mamma ledig :) Åhh va jag län gtar efter våran prins! Vi har bestämt namn med, men inget jag får säga högt tyvärr hehe. jag som sa att jag aldrig skulle bestämma namn innan han är född, men ja nu har vi iallafall bestämt oss, sen får vi la se om det är en liten sådan krabat eller om vi måste byta :P hehe Aja, jag är iallafall jätte lycklig med våran lilla familj!

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0