Mycket känslor!

Hej igen!

Mina änslor är lite här och där just nu.. Jag mår typ piss på jobbet :( Usch vill bara gråta hela tiden typ. är så trött och an inte göra något typ.. hmm.. :/ ska prata om det med bm imorgon, så får vi se vad vi an göra åt allt. Om jag kanske kan jobba mindre timmar eller helt enkelt bli sjukskriven.. aja vi får se vad hon säger imorgon.

Annars så har mitt lilla hjärta i magen levt livet idag, haha han har verkligen visat att han är där inne idag , så otroligt mysigt!! ( Tyvärr bara svårt att njuta till fullu när jag är på jobbet ...) Men iallafall typ hela dagen på jobbet ar han sarkat och rört sig så det synts utanpå, och även nu när jag sitter här hemma i soffan ;D Det är underbart, och jag börjar mer och mer fundera över hur min darling ser ut!! :) åh vad jag älskar våran son redan nu, an inte fatta att den här kärleken kommer växa sig ännu starkare när han väl kommit ut till oss! <3 <3 ;) Vi har massor av kärlek att ge dig våran älskade lilla unge!! :)

Nu blire Lotta på Liseberg! Och hoppas på ett grymt bra möte hos bm imorgon så jag kanske an slappna av lite mer!!


Puss och kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0