Natt inlägg!

Hello! ;) 
det blev ingen bebis den 8:e december så nu hoppas vi istället på den 9:e vilket det bör bli! Läkaren här tyckte inte jag skulle ta dropp utan istället ta två värkstillande tabletter och sova... Lite halv trist kan jag tycka då värkarna nu lugnat ner sig enormt mycket :/ hoppas dom kommer igång snart igen!! Vill ju ha min bebis!! 
 
i skrivande stund ligger min kära man och sover vilket jag tror är riktigt bra så han orkar stötta mig till 100% när allt väl sätter igång på riktigt ;) (hade han nog klarat ändå iofs) han har varit min klippa denna dagen! <3 det är sjukt spännande att gå igenom detta tillsammans! :) nu vill jag dock bara att allt ska sättas igång igen så vi kan få se våran unge ;) 
 
man har ju hört några hemska skrik i korridoren under dagen så det hade varit skönt att få detta gjort nu!!  
 
jaja jag får la ta å vila lite till och hoppas på att allt snart är igång igen ;)
 
kram! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för update! Lugnar en hel massa nerver på Kristinehöjdsgatan. :) Sen är det ju kul att det blir en lugn grabb med tanke på dagen ifråga. Läs: Tråkdag. ;)

2012-12-09 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0