Det är mycket nu.

Okej okej, jag är inte direkt något proffs på att blogga haha, men jobbar man och är gravid orkar man ju inget annat än att lägga sig på soffan å glo på tv:n när man kommer hem, för jag gloor verkligen på tv när jag kommer hem, ibland vet jag inte ens vad jag tittar på , för jag typ sover med öppna ögon . haha!
Aja, iallafall imorgon är det Fredag, idag åkte jag till Gbg direkt efter jobbet, sitter nu hos Mathias helt själv, och själv kommer jag att vara till imorgon, läskigt värre, första gången jag sover själv NÅGONSIN !! ah jag vet det är sjukt, haha 24 år och har aldrig sovit ensam , men så är det iallafll, så detta blir spännande för mig, tur att jag känner mig så trygg här :)
Jag saknar dock Andreas sjukt mycket, vet inte vad det är med mig. Alltså jag saknade han ju innan med när vi var ifrån varran, men det är precis som att graviditetetn gör att jag saknar han ännu mer. Jobbigt :(
Men men, jag ska nog klara mig denna helgen, eller rättare sagt det måste jag hehe . Men sakna honom kommer jag göra och gör, så är det bara, går inte att komma ifrån! Tänk va skönt det hade vart om man bara kunde stänga av ibland, ;P
Aja, jag ska bädda här nu och borsta tänderna, imorgon ska jag träffa alla på mitt nya jobb plus min chef, och JA imorgon kommer jag berätta att jag är gravid :/ Sjukt läskigt, har inte en aning om hur alla kommer reagera, hoppas verkligen att detta ska gå bra nu, att inte folk kollar snett och sån skit, dom känner ju inte mig liksom! aja tar det som det kommer, kommer antagligen vara piss nervös imårrn!! :O
Aja, update om detta kommer givetvis, förhoppningsvis redan imårrn ;)
Puss och kram och natti natti på er !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0