Förkyld och gravid!?

Usch!! Är så galet förkyld, hoppas bara inte det kan vara farligt för lilla bebben i magen :O Tror inte det dock, har kikat runt lite på google om det, och det står mest att det inte ska vara någon fara typ.. aja.. känner att jag borde bli bättre på att lägga in bilder med, alltså uppdaterade bilder liksom, från idag typ.
Har försökt ett antal gåner att ta kort på magen genom spegeln och allt, men är as kass på det haha! Ska försöa igen ;) Annars får jag la helt enkelt be om hjälp, menar vecorna går ju så galet fort just nu!
Nej nu måste jag äta någt men vad, idag finns det nog ingen craving alls tyvärr då jag inte känner någon som helst smak! :( Buhu stackars lilla mig och bebben! :O
Aja! Slappis nu hörs sen ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0