Hallå där!

Hallå där!
Jag är gravid i vecka 15 (enligt mig) har inte varit på ultradjus än så vet inte ritkigt exat vilken vecka, vet inte när jag hade min sista mens, haha. Och ja detta barnet kunde inte vara mer planerat! :)
Vi är lyckligt lottade som lycades bli gravida såpass snabbt, en månad tog det bara  ;) hehe den du!
Iallafall är detta min söta lilla mamma blogg eller nått sånt, doc kommer jag inte skriva massa gulli gull hela tiden, ibland finns det dagar man bara mår piss och vill gråta, värst va d la i början men ändå.
Tänkte försöka sriva dagens craving här också då min lilla bebis tydligen inte kan hålla sig till något speciellt att tyca om ;P Denna veckan har vi ätit en hel del KIWI!! MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0