Hej igen..

tre dagar sedan jag skrev senaste . oops!! :P Aja det var fullt upp i helgen, träffade en massa släkt och vänner i Gbg himmla mysigt :)
Doc har jag blivit så himmla trött nu :( Kanske behöver dom där järntabletterna ändå :/ Idag har varit en trött och seg dag verkligen, öppnade på jobbet 06.15 och har typ vart trött sen dess haha.
Har fått as ont under fötterna med , längst fram typ, mycket illa , har ingen aning om varför :S :/ Hoppas det går över till imorgon för då sa jag va på jobbet typ heeela dagen, från 09.00 till ca 19 , vi ska ha sommarfest, hoppas det blir kul, och att jag inte har såhär ont , kan ju knapt gå just nu :S skumt!!
Har också haft massa ilingar typ längst ner i magen, hoppas det inte är något farligt, men tror inte det, behöver nog bara stressa ner lite .. Denna vecan  ska jag berätta för min nya chef att jag är gravid vilket jag mår riktigt dåligt över, det betyder nämligen att jag bara kommer kunna jobba där MAX tre månader ... usch hoppas hon inte blir arg, då vet jag ju en som kommer börja gråta ..
aja, mer update om det ommer i veckan, antagligen på Onsdag... *dun dun dun*
Puss och kram nu ska jag kika på film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0