Ikea!

Ikea måste la ändå bara vara familjernas ( alla gravidas) paradis! Underbart att gå runt där inne och bara låta drömmarna komma! Jag vet inte hur många gånger jag sagt "när vi köper hus.." idag haha! Ja, jag längtar efter hus, men å andra sidan kan det få vänta lite allt går så fort som det gör ändå, just nu försöker jag bara bromsa lite, ta det lite lungt och bara känna på nuet :)
kan nog låta konstigt för dom som känner mig att jag vill ta det lungt, men allt har lisom bara runnit på nu väldigt fort hehe. Inte för att jag klagar, men ibland an en sån som jag också behöva lugn och ro i sinne och själ ;)
Vi tittade iallafall på säng och lite andra mysiga saker till bäbisen idag :) Skönt att höra att vi är överens om det mesta , inte sötbordet dock, där känner iofs jag att jag har mest erfarenhet ( vet dock inte om det är något att skryta med...)  men jag jobbar ändå på förskola, och vet vad som är viktigt ;P
Här är den fina sängen iallafall som vi ska köpa :) kostar 995kr. Kan tänkas dyrt, men helt värt priset, då man kan ta av ena sidan och ha spjälsängen bredvid vår egna säng, vågar nämligen inte ha bäbisen i våran sång, vi vrider och vänder alldeles för mycket på oss för det ;P
Sen ska jag givetvis köpa super söta laan till sängen, men då måste jag först veta könet, så jag vet om jag ska köpa rosa eller blåa lakan ;) Myyys!! Åhh längtar så till vi ska fixa hela barnrummet !! Kärlek!! :) <3
Oj oj  nu måste jag veeerkligen sova!! :O Ska upp tidigt imårrn och dessutom iväg på utflykt med jobbet å alla ungarna!! :) Full rulle!
Natti natti!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0