Trötta fötter..

Idag har vi som sagt varit på utflyt med jobbet,, det var lia ul som vanligt men också lia utmattande :) Blir liksom mer utmattad nu än innan :P
Imorgon är det Fredag, härligt! Dock måste jag tyvärr erkänna att jag fortfarande önskar man unde ta ett glas bubbel eller en öl hehe. Men självklart är min lilla bebis i magen viktigare och så mycket bättre än det! Förstår ju fortfarande inte riktigt att jag är gravid, om tre veckor får vi se våran skatt i magen! Det ska bli helt fantastiskt underbart, DÅ ommer man nog faktist förstå att vi sa bli föräldrar till en underbar liten unge!! Åhhh vad jag längtar!! ;D
Åh nu blev jag sugen på bubbel bara för det haha, ska be mamma köpa en flska alkoholfritt på systemet till helgen, vi ska nämligen på släktfest typ på Fredag, så kan väl va lite lyx ;)
Nä nu sa jag slappa vidare i soffan och typ halvsova, måste iofs äta lite med, himmla unge, är hungrig hela tiden , eller trött :P haha! ;P
Kramis! :) Vet att jag är kass med bilder :( usch, hatar själv bloggar utan bilder .. måste fixa detta snaaarast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0