Vita lakan!

Något jag kom på nu när jag städat och haft mig hela dagen är att vita lakan ska man absolut unna sig att bädda sängen med när man är gravid. Varför?
För att man behöver aldrig oroa sig att man ska "mensa" ner dom haha! Kanoners om du frågar mig! ;) Vårtan säng luktar såå gott av nyatvättade vita vackra lakan nu! Ska bli skönt att gå och lägga sig i sen :)
Iväll blire BB finalen och tacos med älskling! Myys! Om jag bara inte hade blivit såå sjut förkyld idag :/ Inte så kul, vet inte om jag ska jobba eller ej imårrn, får se hur det känns under kvällen :(
Nu ska jag slappa en aning framför tv:n! :)
Kramis till er!
En underbar bild från vårt vackra bröllop! Där man kan se våran "bröllopssäng" i bakgrunden ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0