duschen gör susen!

Jag har sagt det innan och jag säger det igen - En dusch gör alltid susen! Det är så galet skönt att bara stå där och låta alla negativa känslor rinna av en, men egentligen är det nog nästan skönast efteråt när man smörjt in sig och luktar super gott :)

Ja okej får la erkänna att jag fortfarande blir frustrerad av att förlossningen inte kommer igång, det värsta är la att de få förvärkar jag har inte gör speciellt ont .. :/ Det är så sjukt att man vill ha ont haha, men så är fallet iallafall! ;P

Aja nu ska jag kika på tv hela kvällen och bara gosa in mig i soffan och hoppas på fler värkar helt enkelt, det finns tyvärr inget annat än att vänta just nu, "han kommer när han är redo" sägs det ju ;P


Hoppas ni har en fin kväll iallafall :) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0