Härmed välkomnas värkarna! ;)

Hej hej! ;)

Idag är det bara 16 dagar kvar till det beräknade datumet för våran lilla bebis :) Men han får gärna komma idag! :D

Vi har varit i kivik i helgen, kom hem igår. jag måste ju erkänna att jag var lite rädd att han skulle kika ut när vi var där, känns tryggt att vara hemma nu, så nu kan vi dra till BB när som helst :)

Jag har fått mer ont nu, runt om bäcken benet, ser det som något positivt då det kanske kan vara ett tecken på en snar förlossning :) Men jag orkar dock inte gå föör länge med detta ändå!

Har ganska mycket sammandragningar med nu, och det känns verkligen när han rör sig, helt galet , hela magen flyttas ibland hehe :)

Det är mysigt och jag blir så lycklig när jag känner han där inne, men det gör också att man längtar så galet mycket att förlossningen ska sätta igång så han kan komma ut till oss så vi kan mysa massor med honom!! ;D <3 <3


Jahopp, nu ska jag iallafall kika på Bonde söer fru, sen Berg flyttar in (hos Markolio) Såå nice ;) hihi.. btw, jag har köpt Oboy idag med, men i smyg, har gömt den bakom massa annat i skafferiet haha ;P

Man FÅR när man är såhär galet gravid! ;)

Nu får ni ha en fin fin kväll, det tänker jag ha!! Hoppas jag får värkar snaaart!! ;D haha


Puss och kraaamis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0