Imorgon är det dags!! ... eller?!?!

Imorgon är den magsika dagen, dagen då vår son är beräknad att födas till världen! Det är så galet att det är imorgon, jag hoppas och längtar jätte mycket just nu, förlossningen 'r verkligen det ända jag kan tänka på just nu!!

Det är blandade känslor hela tiden- ena stunden är jag hur lycklig som helst att vi inom en mycket snar framtid kommer få träffa våran egna lilla son. Andra stunden blir jag livrädd för att föda barn och allt som har med det att göra. Det är en knasig men underbar resa som börjar ta sitt slut (graviditeten alltså) Sen börjar (enligt mig) det riktiga livet!! Oj vad underbart det ska bli!! :) <3 Jag bara längtar tills han är utanför magen och vi får vara tillsammans hemma alla tre - Familjen Wessman! ;) <3 <3

Nu ska jag käka upp daim glassen vi köpte igår , måste ju fylla på energin haha ;) ;P


Hoppas ni har en skön höstdag denna Torsdag :)

Kramisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0