Trött på detta nuu!!!

Skit förlossning!!
Nej jag börjar tappa hoppet på att det överhuvudtaget kommer komma någon bebis till familjen Wessman ...!!

Vad händer liksom, hur länge ska man egentligen behöva vänta?!!?

Och vad ska man egentligen göra för att få igång detta, INGET hjälper nämligen!! /¤&#(")&¤%"/()¤/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



JA, jag är galet förbannad och trött idag, men någon dag måste man la vara det också!! Hatar denna dagen, det får gärna bli natt nu så kanske förlossningen kommer igång /tydligen händer det oftast på natten...) om inte så är det snart en ny dag!


Aja, nu ska jag iallafall käka pasta och sen ska jag försöka göra nytta här hemma, typ tvätta, damsuga, plocka undan och sen ta en lååång och välförtjänt dusch!


Kom igen nu !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0