Utkast: Nov. 15, 2012

Idag har började jag få ganska kraftiga förvärkar på morgonen ( eller typ vid 11 haha) Hade inte känt den smärtan nångång innan, kändes typ som mens värk, men ändå mer tryckande känsla neråt eller va man ska säga. sjukt svårt att förklara. Det har kommit och gott under dagen, det gör mig nästan bara glad, dock är det ju inte bekvämt, fick typ andas mig igenom nån av värkarna innan. Galet!

Kan det vara dags snart tro!?

Jag längtar så gaaaaalet mycket, och då har jag inte ens gått över tiden än, illa illa!!

Just nu i srivandes stund har jag faktiskt en ganska smärtsam sammandragning/ förvärk, man vet ju inte riktigt vad det är eller hur det ska kännas.. hehe. Men som sagt jag blir mest lycklig och förväntansfull av att det gör ont , störd jag vet haha! ;P

Jag önskar att det bara vill sätta igång vilken minut som helst! Jag antar att jag är i den så kallade latensfasen nu, hoppas på det iallafall! Den kan dock hålla på allt ifrån ett dygn till några veckor :/


Imorgon är det bara EN vecka kvar till den 23:e November då våran lilla älskling ska komma!! ;) Han får gäääärna komma tidigare! <3 ;)

Btw, är typ AS hungrig ikväll, känns som jag kan käka hur mycket som helst typ!! :O Har sökt på google om man blir hungrigare under latensfasen men får ingen ordning på det hehe


Hoppas ni alla där ute har en bra kväll! ;)

Puss och Kraaamis!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0