Utkast: Nov. 24, 2012

Hmm... ingen bebis!

Man kan ju undra hur lång tid detta kommer ta... börjar bli riktigt trött på att ha ont p en massa ställen och att inte kunna resa sig upp utan att det gör piss ont typ. Sen tänker man ju att denna smärtan är INGET mot den på förlossningen Suck!! :/

Usch och fy och bläää!!! Jag vill ha ut den här ungen nu nu nu!!

Jag har as ont i min handled också pga allt vatten som samlats i händerna :( Hoppas verkligen det gr över efter förlossningen, har hört att vissa måste operera sig för att det ska bli bra igen, hoppas jag inte än en av dom..

På måndag ska jag till barnmorskan igen.. hoppas typ att jag inte behöver gå dit, och inte för att jag inte tycker om att g till henne (tvärtom) utan för att då vill jag ha fött mitt barn redan!!


Äsch det lär ju säkert dröja MINST en vecka till, jag som hade fått för mig att han skulle komma tidigare, varför trodde jag det!? Chansen för det är typ as liten!


Jag vill se mitt barn, jag vill krama honom och pussa på honom!!! Blir galen snart!

Iallafall bra att jag inte ska sitta hemma här själv hela kvällen, det hade jag inte pallat, det ända man tänker på är ju förlossningen och typ "har jag inte lite extra ont nu..." haha men blir lite galen av att vara gravid har jag märkt med :P


Jag ska iallafall dra på mig lite kläder nu och sen dra iväg till Mathias :) På vägen dit ska jag bara köpa öl till mig först, är så galet gott på helgen :)

Imårrn ska jag dra med mig Andreas till ikea och köpa en lampa till lillens rum så vi kan ha mysbelysning där när det är ammnings time ;)


Aja nu ska jag dra mig upp er soffan!

Hoppas ni får en fin kväll!


Kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0