Hoho! ;P

Hejsan!

Nu har jag verkligen inte skrivit på länge.. :/ Dåligt!

Det som jag helst vill ha den här bloggen till är ju att kunna gå tillbaka och kika hur jag mådde och hur min graviditet var under hela tiden, men inte så lätt att följa när jag inte skriver här haha!

Aja, jag börjar iallafall bli jätte uttråkad här hemma, man blir ju typ deprimerad.. inge bra alls.. :(

Aja, försöker iallafall hitta på nån liten grej varje dag, igår va åsa här å hälsade på, det va super mysigt, vi fikade drack kaffe och tjötade en massa :) Men idag har jag dock inget att göra förutom att typ sitta här hemma, har ikat på en film och typ glott tv, vilket jag kommer fortsätta göra resten av dagen, så ni kan ju förså min frustration just idag!!

Som tur är så är Andreas ledig imårrn , så då behöver jag iallafall inte vara ensam hemma :D längtar!

Det jag ska göra idag är att duscha , haha dagens grej liksom , helt sjukt. Men det är inte så lätt som det låter .. får ju knappt plats i duschen längre och när det varma vattnet kommer på magen snurrar han runt och har sig där inne så man blir helt yr haha , helt galet. Men tror jag kan behöva en dusch för att vakna till liv lite och känna mig lite bättre helt enkelt :) Funderar på om jag ska ta bilen till affären med och köpa mjölk och flingor är grymt sugen på det (dock har jag ju ännu inte fått pengar från försäkringskassan än !! Blir galen!! Senast den 18:oktober ska dom komma, och det hoppas jag sannerligen att dom gör med!!!!)

Aja, nu blire dusch iallafall ;) haha


Puss och kram hoppas ni har en fin dag i höstens tecken! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0