Känslor i massor! ;)

Gaaalet vad jag längtar efter våran lilla bebis nu!! Åh han rör sig en massa där inne varje dag (just nu i skrivandes stund faktiskt ;P)

Jag älskar honom redan så skjut mycket, fattar inte att jag kommer älska honom ännu mycket mer när han kommit ut ur magen ;D Underbart!!

Igår var jag och Andreas på Bhoga och skulle käka lite kvällsmat typ, super mysigt. Det värsta var bara att när vi typ precis hade beställt vad vi skulle käka fick jag sjuk värk i hela magen, inget jag känt tidigare, eftersom jag läst på en hel del förstod jag att detta var en riktig värk liksom, dom kan man ju ha precis innan förlossningen eller några dagar innan förlossningen. Min enda tanke var bara - "Okej vi äter upp fort här nu sen får vi la se om det kommer en liten bebis inatt" ;D Jag kände mig både nervös och glad samtidigt!

Tyvärr har det ju inte kommit någon bebis än hehe och jag har inte haft några fler sådana verkar tyvärr hehe

Men idag blir det iallafall en lugn dag hemma då vi flängde runt så mycket igår jag och Andreas :) Det är typ storm ute med, har vart det hela natten så har haft svårt att sova.. men men jag kanske somnar några timmar på dagen idag ;)


Jag önskar verkligen att det inte är lång tid kvar nu tills vårt lilla mirakel kommer, för jag längtar så otroligt mycket efter honom nu!! ;)

Sitter och känner efter hela tiden om jag får ont eller något annat som händer som kan tyda på att förlossningen är nära!! Vilka känslor som går runt i kroppen och huvudet nu alltså. Så sjukt blandade är dom, men mest förväntansfull! Jag vill åka in och föda NU!! ;D

Puss och kram på er där ute i huskruset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0