Utkast: Oct. 22, 2012

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här , hehe. får la helt enkelt erkänna att jag inte är någon blogg människa. Men som sagt kan det va kul att kunna gå tillbaka och läsa lite om hur jag hade det under min första graviditet :)

Idag hade jag tid hos min fina barnmorska på Eriksberg :) alltid lika mysigt och kul att gå dit :) Idag skulle hon kolla ifall våran lille kille hade vänt sig med huvudet neråt :)

Hon kände först, sen ville hon ha ett utlåtande av en kollega och även en student som var med och skulle känna. (jag tror att detta var lite uppgjort, hehe men det gör mig dock inget ;P )

Iallafall så var ingen av dom säkra på att huvudet låg neråt, så jag fick ett ultraljud ;) Jippi!! ;D hehe..

åhh det va såå mysigt att se våran lilla krabat där inne i magen! Förra gången jag gjorde att ultraljud var när jag hade 40 graders feber och var allmänt borta i huvudet hehe. det var så mycigt att se honom där inne, Han hade vänt sig och allt annat såg jätte bra ut också!! Helt underbart!! ;D

Är så lycklig nu, är så glad och tacksam att allt med min graviditet flyter på som det ska. :) Det ska man nog inte ta för givet nämligen...

Nu ska jag dra ner till bilen för att dra till Mathias, han har fått sin nya ipone 5 idag!! ;D AS kul ska det bli att se den och känna på den :)

Btw, längtar till julen så jag håller på att sprängas!! :O haha Och längtar såklart till våran bebis är född :) <3 <3!!

Massa Kärlek// V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0