härliga tider!

Just nu är jag inne i ett lyckorus vilket är riktigt gött ;) Jag längtar så sjukt mycket tills våran älskade son kommer ut!! ;D Undrar verkligen hur han ser ut :) hihi Myys!

Igår skulle ju Cicci och hennes lille son kommit hem hit till mig, dock var sonen sjuk så för att jag inte skulle bli smittad så tar vi det en annan dag, så jag drog hem till Mathias istället och käka god köttfärssås ;) hihi Klarar verkligen inte av att sitta hemma, det är så sjukt trist!

Ikväll drog jag och Marina hem till Carro, käkade varma mackor , godis och tittade på tv , och typ tjötade massor, super mysigt var det :) Tycker dock det är lite läskigt att åka hem själv på kvällen med spårvagnen å bussen, men det gick faktiskt jätte bra, hur lugnt som helst liksom :) Härligt!

Nu kom Andreas typ precis hem MYSPYS!! Älskar när han kommer hem! :) hihi Kärleken är stooor och stark!

Nu ska vi mysa!

Ha det finast nu allihopa!!

Puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0