Måndagen!

Denna måndagen , eller egentligen hela denna helgen har varit underbar! ;D Jag hade ju ca en vecka nu nyligen som jag mådde extremt dåligt! Jag spydde, åt typ inget, drack knappt och hade hög feber, va inne på sjukhuset ett antal gånger, uscha!! Men nu mår jag super bra igen!! ;)

I Torsdags och Fredags var jag hemma hos Mathias med mamma också, sjukt trevligt och mysigt!! ;) Sen i Lördags blev det att känna på pulsen ute på stan ;P haha helt galet när man är gravid i 7:e månaden, men oj va kul och trevligt vi hade! Först var jag och Mathias hemma hos honom, åt och drack gott , sen drog vi in med bilen till stan och hämta upp min Andreas :) Så drog vi till Björns bar och satt där och drack och träffa en del människor vi känner :) Super trevligt!! :)

Vi var hemma vid 04.30 igen haha helt sjukt, men SÅ värt det! :)

Idag har jag haft en mysig dag med Marina! Vi bestämde oss för att bada och simma i simhall :) Dock testar vi nog något mysigare ställe (typ haga badet) nästa gång! ;)

Nu sitter jag och käkar kronärtskocka och ska senare ikväll kika på "ensam mamma söker" -Älskar!! ;) hihi Mysmåndag!!

Imårrn kommer Cicci förbi med sin lilla Alfred, ska bli himla mysigt! :)


Nu ska jag kika vidare på "halv åtta hos mig" och käka klart!! ;)

Puss och kram på er allisammans! Hoppas ni också njuter till fullo av erat liv, för det gör jag med min stoora mage haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0