Torsdag!

Torsdagar är verkligen sämsta tv dagen på hela veckan ! haha .. nu har det börjat ett kock program som ändå är ganska givande! :)

Idag har jag vart på vårdcentralen i Eriksberg två gånger... Sjukt jobbigt, för var först tvungen att gå upp 07.30 för att ringa och fixa en akut tid hos läkaren , bara för jag va tvungen att förlänga min sjukskrivning.. sen var jag där vid 10.. sen skulle jag tillbax dit kl 15 för att träffa min barnmorska Lina :) Det var mycket trevligt, hon är så himla gullig, och inga problem som vanligt med alla tester och sånt , så skönt att jag är frisk och allt flyter på så bra :)

Fick höra våran lille killes hjärtljud idag med , mysigt! :) Alla som lyssnar och tittar på honom säger att han är en mycket livlig kille, härligt tycker ag! Han får gärna vara en livlig kille :) hehe Bara härligt! ;D

Imårrn är det Fredag, så himla niiice!! Andreas är ledig Fredag, Lördag, Söndag, Måndag och Onsdag :) (och på Onsdag är det föräldragrupp igen , kul!!) Imårrn är det ända som är planerat en tvätt tid, sen på kvällen hoppas jag att Andreas går med på att laga en riktigt god middag, Mathias ska komma förbi också och äta och dricka gott :) Mysigt! Härlig Fredag helt enkelt!! :)


Nu ska jag fortsätta kika på tv:n och invänta att min kärlek kommer hem! ;)


Puss och kraamis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0