Upp och ner!!

Hello!

Det som är jobbigast med att vara gravid just nu (är i vecka 30 ;) ) är att mitt humör går precis som det vill utan att jag har någonting att säga till om haha.. det är verkligen helt sjukt .. Helt plötsligt an jag bli as förbannad på precis allt, typ gå runt och tjura och säga allt som är fel med allt.. sen bara någon minut senare kan jag bli as ledsen och vill typ bara gråta... det är så knasigt, däremot vet jag ju att det har med alla dessa hormoner att göra, så jag har ju iallafall en bra förklaring till varför vilket är mycket skönt :) :)


Ikväll har jag faktiskt haft en riktigt skön kväll iallafall, jag har vart på as bra humör, helt lyckorus i kroppen, underbart .. när det är såhär får hormonerna mer än gärna vara i min kropp haha ;P

Det är verkligen ett äventyr att vara gravid, spännande!! ;D Även om jag just nu längtar extremt mycket efter vår lille son :)


Nu blire scrubs tills Andreas kommer hem :)


Hoppas ni har en fin Tisdagsväll :) Imårrn ska jag simma med Marina för andra gången, ska bli riktigt härligt :) Även om det kommer bli extremt jobbigt att gå upp 08.30.. haha är så gaaalet trött nuförtiden! :O


Puss och kraam! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0