Blandat ! ;P

Hej hej!!

Seg jag är på att skriva här, ändå har jag tagit ner appen nu hehe ;P

Jag har ju tänkt att jag sk skriva om hela "förlossningen" här men det har ju inte blivit av än... Borde ju göra det innan jag typ glömmer hur det va... Okej jag börjar lite i ett nytt inlägg så får vi se hur länge jag orkar skriva :)

På söndag är Levi hela 5 månader :) dagarna blir bara bättre och bättre , Levi är underbar dock börjar han få ett himla humör .. Fått det från sin mamma förmodar jag Oops!!! Haha ;)

Hoppas ni har en bra kväll ! Snart ska jag kika på Gynning i Carina bergs nya program :) mys!! Dock rinner näsan hela tiden och jag känner mig as trött ... ZzZZzzz..!!

Kraaaaam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0