En önskan..

Det jag önskar allra mest nu är att Andreas ska ha ett jobb sim han jobbar på dagen och kommer hem på eftermiddagen .... Jag blir så ledsen när jag ser folk typ lägger ut på Facebook att " pappa mys efter jobbet " sen va vi hemma hos marina och Adrian idag ( deras första dag själva wopaa) sen kom ju liksom Thomas hem vid typ fyra ... Jag kände mig så ensam och ledsen då , då va det dags för mig att åka hem till en tom lägenhet .. Och vetskapen om att Andreas inte kommer hem förens vi har lagt oss jag och Levi :'(

Jag hoppas och önskar att hans nya jobb blir bra mycket bättre och inte lika mycket jobb ... !!

Sen önskar jag att han någongång i en ganska snar framtid kommer ha ett dags jobb :) *läääängtar*


Ja ja nog om det... Imårrn börjar jag att banta ordentligt! Det blir itrim soppor!! Nu ska bannemej kilorna rasa!!! Lite nervös att jag inte ska orka med det .. Men jag MÅSTE verkligen kämpa !! ;)

Nu ska jag ringa mamma ;P

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0