9/12

Det hände ju en hel del där på förlossningen!  är aningen för trött för att skriva hur allt gick till just nu. våran Levi kom iallafall ut med akut kejsarsnitt 9/12 kl 06.04. Nu är han hela två månader och ligger i skrivandes stund här framför mig i sitt babygym och "pratar" som en galning!! Hehe sötisen!! ;) 
 
dom två första månaderna med min lilla bebis var otroligt omtumland och jobbiga, hemska rent ut sagt!  Jag fick börja gå till en psykolog då jag trodde jag hade fått en förlossnings depression , det visade sig att sedan att jag "bara" hade svårt att anpassa mig för den otroligt stora förändringen jag genomgått genom att få barn.. Jag gick tre gånger hos min psykolog och mår nu så sjukt mycket bättre! :) Jag älskar våran Levi över allt annat, han är världens sötaste , goaste och snällaste bebis!! 😘 Självklart är det dagar som är otroligt jobbiga och tar all ens energi, men de dagar då han ler och är glad och mysig väger allt som oftast över!! Jag ska försöka skriva här igen tänkte jag, kan ju passa på när han sover typ 😜 Det kan ju va riktigt kul att följa hans utveckling genom att kunna läsa om den längre fram 😊 Som sagt nu är han två hela månader och nästan en vecka! Han är så duktig att han sover i sin egen säng om nätterna, vaknar ca 2-3 gånger bara för mat :) Han har också börjat hitta sina händer just nu, och kikar en massa på dom!! Hihi 😉 och käkar på dom massor! Imorse introducerade jag ert gosedjur för honom som han fått av mormor och morbror M ;) han kunde greppa det ett tag iallafall! Mysigt!! Nu är det lek time ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback