Lördag! ;)

Idag är det lördag och det betyder melodifestival! ;) Marina och Thomas ska komma hit ikväll och vi ska käka gott å kika på melodifestivalen tillsammans :) mys! Hoppas Levi sköter sig och inte är allt för trotsig ;P jag personligen tror ju att den första trots åldern är vid två månader haha! Han har en himla humör våran lilla kille om han inte får som han vill ;) sin mamma upp i dagen så att säga hehe ;) Vi var ute på en prommis innan, och aldrig förut har han fortsatt sova när vi kommer hem igen. Men nu har han sovit i tre timmar i vagnen här hemma, snacka om egentid för mammi!! Hihi ;) men nu börjar han gny lite så snart är det nog dags att snutta lite vid bröstet ;) myspys delux om ni frågar Levi ;) Så är det, nu ska jag försöka hinna måla till mina naglar lite innan han vaknar helt ;) Puss och kram hoppas ni alla får en fin lördag! Btw jag längtar sjuuukt mycket till våren och sommaren , det är så nedrans kallt både inne och ute just nu :/ ska bli så skönt när man inte behöver ha på sig så sjukt mycket och slippa klä på Levi en massa kläder varje gång man ska utanför dörren :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0