Tillväxtperiod !!!

I övermorgon är Levi 2 & 1/2 månad! I veckan var jag,Levi, mamma och pappa hos farfar i Dalarna . Första natten och dagen gick fin fint precis som hemma :) andra kvällen/natten var hemsk, Levi skrek oavbrutet, knappt något hjälpte , jag blev sjukt uppstressad och rädd att han typ va sjuk eller hade ont någonstans .. :'( det var fruktansvärt!! Han har aldrig skrikit så innan, det var nästan så han tappa andan ibland för att han skrek så hemskt!! Jag började läsa om vad det kunde vara för fel imorse , det visade sig att bebisar har en tillväxtperiod runt tre månader.. *suck* aja jag är sjukt glad att detta beteende var normalt iallafall! :) hittills har denna dagen gått riktigt bra ( förutom att jag har fått stå upp och gunga han i selen typ HELA dagen;P) jan har fått vara nära mig hela dagen, vi har bara kramats och pussats och myst massa!! Och han har ammat när han vill och hur länge han vill 😊 tydligen är det närhet min lilla älskling behöver vid dessa tillväxtperioder :) Jag hoppas nu på en bra och skön natt!! ;) att han ska somna gott och sedan sova gott inatt :) Min lilla kille har sin första livs kris stackarn! :* Hoppas ni har en fin fredags kväll! ( själv unna jag mig ett glas vin och brie ost tidigare ikväll hihi ;) ) Puss och kraaaam!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0