Dag 8!!

Helt sjukt att jag klarade gårdagen!! Usch ville verkligen inte fortsätta!! Va helt totalt förstörd! Hade aldrig klarat det utan Andreas såklart , även om jag va arg på han igår för att han inte förstod mig så är jag mer än tacksam idag:)

Har varit å tränat nu på morgonen riktigt skönt!! Har ju inte kunnat träna på några dagar nu med tån :/

Sen har jag köpt nya shakes ;) hade helt glömt av att det fanns färdig blandade med smak av blåbär och vanilj som jag ska ta ikväll!!! Weiii!! ;D hehe

Idag ska jag med Levi till läkarn för en rutin kontroll :) ska säkert gå bra :) Tyvärr kan inte Andreas följa med för han jobbar ,men men vi ska nog klara det själva jag och Levi ;) hihi det blir dagens aktivitet ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0