Operation !!

Idag blev det operation av mitt galna nageltrång !! :O jag fick en massa bedövnings sprutor så det gjorde inte alls ont :) även om jag kände att dom slet av hela nageln så gjorde det inte ont :) känns skönt att jag fick gjort det så den kan läka och bli bra nu! ;)

Dag fem idag också! Uscha !! Det va på denna dagen jag misslyckades förra gången... Men INTE denna gången !! Icke!!

Tar nog mer en dag i taget denna gången till skillnad från förra!

Levi vägrar äta mat fortfarande :( suck!! Men okej jag ger honom lite ersättning istället så får han prova lite olika mat istället! Vi har nog varit dåliga på smaiksar till lillknodden! Vårat fel inte hans!

Jag hade nog egentligen både velat och behövt gå en promenad med Levi i vagnen men jag har typ inga skor som inte gör ont att ha på sig just nu :( stackars lilla mig!

Jaja nog om det! Nu ska jag försöka vila lite om han har somnat ordentligt :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0