Lite av varje ;)

Godmorgon! (Tydligen) Levi har precis fått flaska och nu vägrar han att somna ;P ja ja jag har faktiskt fått sova en hel del timmar inatt även om de inte satt ihop haha.. ! Just nu ligger han i sin säng och låter en massa! ;) sötungen! <3 tur gör han att man älskar honom så otroligt mycket haha han hostar och nyser en hel del med.. Hmm :/ gillar vi inte! Men tror inte det ska vara någon fara. Idag kö 10.30 ska vi till BVC och vår första föräldrar träff!! ;D ska bli mycket spännande! Se vad folk säger och hur deras bebisen ser ut och beter sig :) Iallafall ... Efter vaccinationen fick Levi ingen feber som tur va ( när jag skulle kolla om han hade feber bajsade han på hela termometern hahaha!!) ingen feber iallafall haha .. Dock var han grinig hela dagen och ville bara vara i selen .. Han somnade gott på kvällen med lite Alvedon :) Dagen efter var han inte heller helt sig själv :/ ganska grinig och trött , orolig i kroppen på något sätt :( min lilla bebis! <3 vi får se hur han mår denna dagen (3:e dagen idag) kan tydligen ta upp till en vecka innan de små liven blir helt återställda .. :/ hoppas inte det tar så lång tid.. ! Nu medans jag skrivit har Levi nästan somnat om i sin säng så då ska jag nog också passa på att sov lite till ;) hehe Kram på er denna onsdag (Lill-löda änna ;P) Btw jag längtar as mycket till påsken !! Då ska vi dra till Kivik och kolla konstrundan bland annat Gynnings tavlor!! Weii! Då är Levi fyra månader ! Tiden springer iväg, men det är bara roligt!! ;D älskar att se han utvecklas !! ❤ 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0