Resesängen ;)

Hej! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om faktiskt hehe.. ;) Just nu ligger jag i sängen och ska nog snart försöka sova en sväng tills Levi vaknar och vill ha mat :) Inatt prövar vi resesängen som vi fått från Andreas pappa :) vi prövar den för att se om det är någon mening att ta med den till Kivik :) än så länge verkar den funka iallafall haha han har vara sovit 1h och 30 minuter ungefär men ändå ;P Vi jobbar lite på att försöka få han att sova i sin egen säng även på dagen men det går sådär, Andreas är iofs mycket duktigare än mig på att få han att somna där på dagen, antar att jag har för dåligt tålamod hehe.. Får jobba på det helt enkelt... Gör man iofs alltid typ när man har barn har jag märkt ;) Galet ändå att jag är mamma nu :) som jag längtade bär jag var gravid helt tokmycket!! Så är det hehe ;) Nu ska jag försöka sova lite ;) imårrn kommer cicci , Alfred, Therese och Clara hit! ;) det bli mysigt! Fredagsmys! <3 ;D Puss och kram på er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0