5 månaders vaccination !! :(

Usch idag ska Levi få sin 5 månaders vaccination ! :'( det gör ont i mamma hjärtat när han får sprutorna och blir så galet ledsen!! :( längtar INTE!! Kl 11.30 ska vi vara där .. Sen lär nog jag och Levi bara vara hemma resten av dagen och ta det lugnt ! Kanske att det blir en prommis vi får se! Levi får avgöra vad vi ska göra idag! Men känner jag min son rätt vill han nog bara vara när sin mammi hela dagen!

Det som oroar mig är om nätterna ska försämras av detta.. Han har ju sovit så bra nu det senaste! :/

Aja bara tiden kan avgöra! Stackars min lilla pojke!! Usch vill bara att det ska vara över och att han mår bra !!

Som tur är har jag Alvedon hemma ifall han skulle få feber eller verka ha ont!

Vi hörs senare...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0