Blandat ! ;)

Ska ju försöka skriva här varje dag är tanken hehe ..

Så får skriva ett kort litet inlägg,är typ as trött och behöver verkligen sova då förra natten inte va så super bra direkt ;/

Jaja ... Ikväll somnade Levi iallafall hur bra som helst! Galet hur olika dagarna och kvällarna ser ut gör en liten bebbe ;)

Vi va på sista mötet med föräldragruppen idag ! Lite trist kan jag tycka .. Hoppas att vi ses och kan ta nån fika lr prommis tillsammans ändå :)

Imårrn ska jag och Levi bara ta det lugnt på dagen sen vid typ halv fem ska vi möta upp Josse på post och ta en öl :) mys!! :) det blir en snabbis dock , för vi åker till Kivik på fredag plus att lilla L och hans fina pappa ska på babysim innan vi åker så Levi måste somna i tid imårrn så han orkar hela fredagen :) hihi jag längtar!! Ska bli sjukt mysigt att åka iväg hela familjen! ;)

Nu MåsTe jag sova !! Ska bara kolla lite bloggar först haha ;P


Kraaaamis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0