Då va det dags!

Okej, jag tänkte att jag verkligen ska försöka skriva här varje dag! :O det behöver liksom inte vara mycket.. Bara en liten sammanfattning av dagen typ :)

Tänker att det kan vara kul och bra att kunna gå tillbaka och läsa sen :)

I söndags blev Levi 5månader och en vecka ! ;) sötisen.. ! Galet att han snart är ett halvår!!

Idag åkte jag och Levi för att möta upp Marina, Emma och Adrian i slottsskogen ! Så himla mysigt, typ första sommardagen idag, as varmt ute så man gick utan jacka! Idag bestämde jag mig även för att ta bort Levis åkpåse! Så skönt han sov på vägen hem i bara en luvtröjja och jeans ;) funderar på om vi ska köpa nån dyna att ha i vagnen och typ ha med en filt om det är lite kallare någon dag ... Sjukt svårt att veta vad han ska ha på sig nu för att inte frysa men inte heller bli för varm ... :/ jaja det löser sig! ;)

Nu MÅSTE jag verkligen sova! Har vart as trött idag även fast Levi sover väldigt bra om nätterna (för att bara vara fem månader!) han äter ju inte längre på nätterna, inte gjort sen han va fyra månader ungefär :) stolt mamma!!! ;D så det är bara upp för att ge han nappen nångång på natten sen äter han första flaskan vid halv sex - sex :)

Han sover ju i sitt eget rum nu med sedan några veckor tillbaka så det är lite kämpigt att ta sig ur sängen och gå in för att ge han nappen , men jag klagar verkligen inte!! Våran kille är så otroligt duktig!! ;) ❤

Nej nu ska jag sova! ;)


Kramisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0