Frustrerad och totalt uppgiven!!!

Jag orkar inte !!!! Blir as förbannad och nej det kan man la inte bli på ett litet barn JO det KAN man !!!!!! Självklart kan han inte hjälpa det och inte någon annan heller därav uppgivenheten ! Han VÄGRAR verkligen sova på dagen! Och ja då ska jag ändå vara glad att han sover på natten men det spelar ingen roll!! Det är SJUKT jobbigt att han är as trött och grinar för precis allt och sen vägra sova!! Vet verkligen inte vilken den bästa metoden är eller hur jag ska få honom att somna!!! Jag blir snart tokig!! Och sen tillbaka igen till Andreas pissiga jobb!! Jag är ju nu tvungen att ta hand om honom helt själv hela eftermiddagen och kvällen!! Som om inte JAG är trött!!!!! Åhhhhh!!!!!!!!!!!!



Ha d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0