Hoppsan!

Oj nu hoppade jag visst över en dag.. Idag har jag känt mig ganska nere och sjukt trött..:( usch! Har saknat Andreas sedan han gick till jobbet ..! Levi är som vanligt underbar, så får så dåligt samvete när jag bara går runt och är trött och seg.. Känns ändå jobbigt att man som mamma inte kan bara få vara någongång .. Idag hade jag nog helst bara legat i sig soffan och kollat på tv ...

Aja detta humör kaaan ju bero på att jag fick mens idag och har typ mensvärk plus känner mig AS tjock och uppsvälld ! :/ blää!!

Det låter nog värre än va det är iofs haha ..

Levi hade svårt att komma till ro ikväll vilket han typ aldrig brukar ha på kvällen :S han vaknade till några gånger och bara skrek :( stackars min lilla kille! Kan vara för att det är så galet varmt idag och kanske är det för varmt för honom ..hmm...

Trist inlägg kanske ... Men ibland blir det ju så med!

Nu MÅSTE jag sova innan mina ögon går sönder! Är så sjuuukt trött!!!


Puss och kram !! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0