Regn och sugen!

Hej hej!

Nu sitter jag och Levi i bilen, vi lyckades ta oss hela vägen från pappa Andreas jobb och hem och Levi har sovit heeela vägen, SÅ skönt ! I vanliga fall brukar han gallskrika och typ tappa andan när han måste sitta där bak själv! :( därför åker vi två knappt bil själva längre , men det gick ju bra idag som tur va! Han sover fortfarande och det ösregnar utanför bilen så vi kan lika gärna sitta kvar här tills han vaknar tänkte jag ;) hehe lite mysigt ändå när regnet smattrar mot rutorna ;)

Det gick iallafall bra på introduktionen på babysimmet :) jag är fortfarande as nervös över när min lille skatt ska vara under vattnet! Men det kommer säkert att gå bra! :) vi köpte ett par söta blåa badbyxor till honom med ett vitt ankare på rumpan ;)

Ikväll kommer Mathias och Elin förbi hemma hos mig och Levi och vi ska käka middag ihop när Levi har somnat blir det nog ;) myyyys!! Alltid gott att inte behöva vara själv hela kvällen ! ;)

Det dumma just nu är bara att jag ät galet kissinödig ! :O blir ju inte bättre av regnet heller haha!! ;P jag får knipa igen helt enkelt ! ;D

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0