Sen kväll och matberoende! :O

Hej hej !

Idag harvarna en regnig också seeeg dag! Det blev visst lite sent igår hehe ;) helt klart värt det vi hade super trevligt åt god mat och drack gott vin! :) mys!!

Jag blev typ sugen på att gå ut ett tag men ändrade mig sen när jag kände hur trött jag egentligen va haha!

Andreas kom hem vid halv tolv så Mathias och Elin stannade kvar en stund till så satt vi å tjöta! ;) mycket trevligt.! Var dock sjukt trött idag iofs haha , men inget man inte klarar av!

Älskar verkligen Levi mer och mer för varje dag som går! Det är underbart!!! ;D

Det som är jobbigast nu är typ att jag verkligen vill gå ner alla kilorna som satte sig under graviditeten men jag har verkligen NADA motivation! Suck!! Måste verkligen komma igång och faktiskt börja gå ner i vikt NU!! :/ det är var så otroligt tråkigt! Plus att det känns som jag typ hela mitt liv fått tänka på att jag måste gå ner i vikt ! Jag orkar inte... Då kan jag typ börja tänka "varför kan jag inte få bestämma själv hur jag ska se ut, alltid denna hets om nyttig mat hit och dit , och man ska träna och inte äta för mycket men inte för lite heller för då ställer kroppen in sig på svält ! " usch orkar iiiiinteeee!!!!! :/ :(

Jag får ta mig en riktig funderar på hur jag ska fixa detta!!


Just nu ligger jag iallafall i sägen och Levi sover gott i sin säng våran lilla prins! ;) <3 regnet smattrar mot rutan! SÅ mysigt! Hihi bara Andreas som fattas nu! ;)

Jaja nu ska jag snart också försöka sova ! ;)


Kramiiiis!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0