Uscha !

Värsta kvällen på läääänge ikväll ! Levi har varit hur go och glad dom helst det senaste, så mysig och somnat hyfsat bra på dagen och kvällen ... Men ikväll va gaalet!!

Han har börjat med att rulla runt även i sängen vilket han aldrig gjort innan .. Det gör inget att han ligger på mage och sover, det är bara det att när han hamnar på mage lägger han inte ner huvudet utan har det uppe och får panik för att han är as trött men kan ju inte somna så..! Det fortsatte med att jag också fick panik .. Det va längesen nu jag var tvungen att lära mig något nytt med Levi som jag inte har en aning om hur jag ska fixa :/ det verkade även som att han ville sova på sidan , men när han väl va påväg att somna så orkade han inte hålla uppe kroppen och rullade därför över till rygg och blev heeeelt förstörd och bara skrek!! Usch!

Jag är så rädd att vi har orsakat att han inte klarar av att ligga på sidan och sova , bara för att vi har haft en kudde bredvid honom ett tag ... :( hoppas det inte är därför ... Jag vet verkligen inte hur jag ska göra med detta ... Han kanske måste träna på att ligga på sidan och helt enkelt bli frustrerad ... Hmm..

Vi ska träffa föräldragruppen imårrn så tänkte att jag kanske kan ta upp det där och se hur vi kan göra .. :)

Aja han somnade iallafall tillslut (på RYGG!! ;P ) hoppas han sover ett bra tag nu ! Jag ska också snart försöka sova tänkte jag , man vet ju aldrig hur natten blir!

Ha det gött där ute! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0