Ett vrak ..

Idag är jag ett vrak ... Vaknade av att jag var så galet sjukt trött, som att jag typ inte sovit någonting 😓😴 Det blev inte bättre när jag kom upp, har vart på riktigt illa humör hela morgonen , blivit arg och sen velat gråta men vill varken bli arg eller gråta inför Levi så han blir ängslig stackarn 😕 Nu har jag iallafall kommit hem efter lämnat Levi på förskolan , grät hysteriskt hela vägen hem från förskolan , förmodligen för att jag är trött , jag är verkligen trött nu både fysiskt och psykiskt ..! Jag är så rädd för en igångsättning, därför vill jag bara att detta ska sätta igång nu ! Jag är rädd för att må sådär dåligt jag gjorde i TVÅ månader efter kejsarsnitt med Levi , jag KAN liksom inte må så dåligt denna gången , jag har ju min fina Levi att ta hand om och ge trygghet till ... 😕 Snälla snälla kom igång nu förlossningen !!! Igår var ju det beräknade datumet , så självklart blir varje dag nu en kamp ... Usch !! Är helt förstörd ... Ska försöka sova nu och hoppas jag mår bättre när jag vaknar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0