Hemskickade ..

Vi blev såklart hemskickade 😣 även om jag tyckte det va grymt skönt att komma hem till Levi igen , så kan jag ju inte ens ligga och sova i sängen med mina killar som båda just nu ligger och sover i våran säng .. Jag får sjuka värkar så gott jag rör mig eller ligger ner , enda som funkar är att sitta i soffan typ, har bullat upp med maaaassa kuddar 😅 så här sitter jag och KAN verkligen inte sova 😢 tycker på riktgt synd om mig själv ! Trodde att jag enbart skulle tycka att det va nice att det satt igång .. Men detta är allt annat än nice , är trött men kan inte sova , på grund av flera saker egentligen , jag stressar upp mig själv med massa jobbiga tankar vilket i sin tur gör att jag får ont på massa andra ställen , jag kan verkligen inte hitta någon som helst skön position att ligga i .. Plus att det då också kommer värkar titt som tätt .. !! Vill bara åka in och få smärtlindring (epudral) Fick med mig två värktabletter hem (panodil&morfin tydligen..) men vågar inte ta dom för är så rädd att allt ska bli som förra gången 😢😣 usch ! Känner mig rädd , ensam och väldigt liten just nu ! Skulle nog verkligen behöva sova egentligen ... Men fattar inte hur det ska gå till .. Jag var föresten bara öppen 1 cm ! Helt galet , och ändå gör det SVIN ont med värkarna !! Det ska tydligen bli mycket mycket värre och intensivare !! Börjar känna mig rädd nu faktiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0