Lugna sovtider !

Inga värkar nattetid, iallafall inte vad jag vaknar av , skönt iofs, men vill ju heller inte att detta ska avta på något vis ! 😳 Däremot när jag vaknade började lite molande värk komma tillbaka igen 😊👏🏻 sen när jag skulle lämna Levi på förskolan gjorde det så obehagligt ont att vi fick stanna på vägen från bilden till förskolan , vilket ju bara är en prommis på några få meter hehe , det va INTE skönt och Levi undra nog va jag höll på med haha 😂😄 Åkte sen hem å sov 2 1/2 timma , inga värkar när jag sov heller ... Men nu sitter jag på balkong i underbart härlig vårsol dricker en stor kanna vatten och känner av värkar igen ... Åhhh frustrerande ändå !! Vill ju att det för det första ska göra mycket mer ont , och för det andra att det ska hålla i sig hela vägen någon gång !! Jag vill in och föda barn nuuuu!!! 👏🏻😂😅😁😍😄❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0