Riktiga värkar nu ?

Hmm... Undrar om detta också ska ge med sig, vågar inte tro på detta längre , men nu har jag haft ca 4 värkar som jag faktiskt behövt stå stilla och typ blunda för att komma igenom ... Fick tillockmed tårar i ögonen genom den senaste , bra betyg ! 👏🏻👍🏻😅 haha blir ju såå glad , samtidigt som jag blir rädd att allt bara ska gå över IGEN ! Okej , fick en till värk här nu mitt i skrivandet, så ska klocka dom nu tänker jag så får vi se 😅👏🏻 Snälla snälla säg att detta inte upphör nu !! Det typ värker även mellan benen , svårt att förklara hur typ , men skönt är det INTE iallafall , men om det betyder att vi snart är på förlossningen får det gärna göra ont 😂 Vet inte riktigt när jag ska ring Andreas bara .. Hmm .. Väntar ett tag till iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0