Aningen livrädd ...

Ok, jag måste erkänna att jag denna gången är mycket mer rädd för att föda, min barnmorska skrämde upp mig när hon sa att mitt ärr efter kejsarsnitt KAN spricka inuti min kropp, isåfall kan det vara livshotande !! 😳 Det skrämmer mig något enormt ! Men vågar inte prata allt för mycket om det med Andreas , för jag märkte hur rädd han blev när jag bara berättade att hon sagt så. Hon sa visserligen att det är VÄLDIGT sällsynt , hon har vart med om det en gång , och det gick bra tack och lov ! Jag vill verkligen bara att förlossningen sätter igång snart så att jag kan ha den överstökad och vi har våran bebis i familjen Wessman !! Jag längtar liksom på ett annat sätt denna gången, klart jag längtar till bebisen är hos oss och vi är hemma allihopa , men tänker liksom mer på det som händer innan , har svårt att ta in att det faktiskt kommer komma en bebis sen .. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0