Förvärkar ..?!

Woohoo Levi sov till 08.15 👏😄😍 både jag och Andreas vaknade innan till och med , händer ju aldrig ! Haha Idag har jag haft spänd mage nertill och störande ont / mensvärk mer eller mindre hela dagen ... Kan inte minnas att jag kände såhär med Levi någongång .. Hmm Åhh va jag hoppas att det är pågång !! Jag vill verkligen bara att förlossningen ska sättas igång av dig själv då jag slipper bli igångsatt!!! Komigen nu lilla bebis , kom ut till din familj !! 👏 Får för mig att jag bara inbillar mig att jag har ont , kan man ens göra det? Googlar och googlar hela tiden på hur det känns innan förlossningen kommer igång , svårt att avgöra bara hur jag exakt känner ..! Blir lite smått galen här.. 😩😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0