Trött!

Känns som jag lägger upp mest negativa inlägg nu.. Blir nog lätt så såhär i slutet .. Är ju ändå det negativa jag vill skriva sv mig .. Är iallafall sjukt trött idag, skulle bara vilja sova hela dagen typ hehe men går ju dock inte med en sjuk liten Levi som hostar och hostar här hemma , stackarn får ju inte ens sovs ordentligt på dagen pågrundav hostan !! 😳😔 vi va iallafall och köpte hostmedicin innan i fm, så får hålla tummarna att den lindrar inatt iallafall , första dosen fick han innan vilan nu på dagen, men han hostar massor nu ändå 😕 Jag är också hungrig typ konstant , men vill verkligen inte gå upp mer i vikt nu , har gått upp 10kg ... Bättre än 30 som med Levi haha .. 😅 Aja , nu får jag nog allt gå och kolla till min stackars lille älskling .. 😔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0